Assalamualaikum

Ahad, 13 Mac 2011

[ m.R b.U.b.U ]


Hek3..kowank mesti knal ank sape neyh..huhu3..Neyh laa ank hakuu..hek3..Pnat aku bela dye cmpi lar..da tua daa ank hakuu neyh..Hah??name dye??name dye bubu..dye sekolah kat S.M.K Taman Pauh,hek3..cye??mg mengong..
Bubu hakuu neyh ske mkang tembkai susu..dye xmen laa carot2 neyh..xcye,nnti dtg uma aku..kowank try bwk buah tembikai susu..hek3,cnfrm..tuan dye yg sental dlu..hek3
Law nnti dtg umah aku,nk amek pic ngn bubu aku tuu..bley jep tp..aku cas laa,hek3..xmhal pown..1 pic RM5 jep aku kre..kwn2 kan,kre cincai jep.. Hah?? bubu da kawen lom?? iskh..bubu tu xelok daa tok berumahtangga..dah tua daa..

Aku neyh..xdea kejam sgt cmpi biaq p bubu tu kesunyian tnpa kasih syg isteri dye..tp..aku wsau gak nnti law dye daa ade isteri,aku takot kasih syg yg slame neyh kteowg pupuk hlg cm tuu jerk..hahaha3..wat terookk..!!

k laa,sape2 yg bermnat dgn bubu hakuu neyh,leyh add bubu kt fb..search jep bubuGATAI..ok laa daa..

4 ulasan:

  1. skang ade brp eko??..blh kacuk rbbit kt punyer...

    BalasPadam
  2. weh die mkn tembikai susu? ptut la aku nye buah tu abis. bubu yg mkn erh? siap die aku sula. lalalala~

    BalasPadam
  3. brani ah nk sula ank hakuu..pgang pown xbrani..hahaha3

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Created by Juja