Assalamualaikum

Ahad, 6 Mac 2011

[ Sabot Oh..Serabot..!! ]

Damn..ari yg damn kowt..pg2 da smaxdown kan..tah lah,hdop2..aku arap aku xlupe yg ari esok2 pown msti mcm neyh..

Airmte..jtoh lah laju2,aku xlarat lah nk smpan derite ni lg..hmm..

Esok ade test amali audio video..ah semaknye pkiran aku..lagu..crikkan aku irama untuk aku terus merinduinya..

skrang neyh aku tgk,diri aku pown xterurus..dgn kejenye..assignmentnye..bubu ag..kure2..ah sgt menyerabotkan!!

 Nape terciptanyer poli??adoii laaar..skrg da xbley nk lalalala..
Kaki..tunjuk aku arah..untuk aku sentiasa terus berjalan even aku sesat pown aku akn terus berdiri meniti hari..

Wahai hati..nape kau susah tok dmngerti?? aku minta maaf seandainyer menyintaimu adalah satu kesilapan..sesungguhnyer aku adalah sang mentari yang sedang menanti saat malapku..

Mak..aku nk cpt2 balek,xlarat nk jalani hdop yg xbape terurus neyh..Kata..tamatkanlah bicaraku yang smakin merapu neyh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Created by Juja