Assalamualaikum

Ahad, 31 Julai 2011

[ Ramadhan Datang Lagi ]



Ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna~..Bersediakah anda untuk menjalani ibadah pose??Sedia ker tak sedia ker, esokk ttp da pose..Aii, cpat glerr kn mase berlalu.. Sedar2 jep daa nk pose balek, kena buat baek laju2 bulan pose neyh tp yg paling susah tu kene than lapa..adoii laa, da lahh aku neyh kuat melantak makan..takott esok pg, mangon2 da bukak peti ais kn..



Dalam bulan pose neyh, yg paling haku suke ialah time sahur..Salunyer kat umah, mak haku kejotkn tp kt cni dak2 umah aku sumenyer xmangon sahur(xreti bersahur)so sape nk tolong ingatkan aku nt mangon sahur??(jam loceng, tolong ingatkan aku taw)..Ksian kan nt malam haku kene sahur sowank2(makan megi kari laju2)..ap pown taboley!!


Nkk biru jugakk..
Semalam lepas haku lari umah, aku ngn dak2 umah haku g beli belah kt Carefour..Then, kteowg ade beli lampu rayer(glerr xcited) n ade beli kuih rayerr bagai..Mule2 ingat nk beli kurma Yusop Taiyoop tp mse tu kurma tu berada bersebelahan dgn kueh rayer so aku amek lahh kueh rayer(glerr melampaw pdhal xmakan punn).. 


 Chantek takk lampu rayer kami??

 Mlampaw kan, bwu 1 hr nk pose dah ade kueh rayer bagai..

P/S : JGN LUPE NT 20HB RAMADHAN , RUMAH KAMI ADE JEMPUTAN BERBUKA POSE..ANDA SUME DIJEMPUT HADIR YE (LADIES ONLY)..

4 ulasan:

  1. weiiiiiiiiiii
    mendeeeeeee. kue raye plak ko beli. beli kurme la wehhhh. ha bagus la beli jam. bek ko bgun saho sorg2. kehkeh

    dah nampak lampu lip lap.... x leh blaaaaaa
    hahaha =p

    BalasPadam
  2. silah lalala..kami memohon maaf kerana membuatkan anda jeles..kami tdk berniat begituuuu,percayalahh..hek3

    BalasPadam
  3. rasanyaa...
    kann...
    macam nak datang raye umah jek tahun nie?
    dialu-alukan tak? hihihi =)

    BalasPadam
  4. A.D.E.L.L : Boley2,tp kene bwak kueh sndri laa..boley tuka2 kueh..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Created by Juja