Assalamualaikum

Ahad, 31 Julai 2011

[ Running Gurlz ]

 Maap, selipar jamban saya!!
Haa..neyh 1 lg aktiviti kegemaran haku(lari umah)..Semalam aku lari umah lg, tatahu pegi ane..aku men jalan er tnpe henti cmpi laa aku rase puaz..Aku mg begitu, salu pkir lari tuu boley selesaikan prob tp sena er takk..haku lari umah maknanyer aku lari dr masalah..Kalu takde masalah bkn kehidupan namenyerr..

 Haa..tapayahh nk chop2, its mine ok..

 Tp yg neyh still no one ag soo..Anda tiada pilihan lain..haha3

Tp aku mg macam tuu, maybe tuu cra aku utk kawal perasaan haku, cra utk aku tenangkan diri..Bukan sekali, bukan 2 kali tapi da byk kali..terjadi..(lagu sepah)haha3..

Huh, tenangnyer saya!!(tenang lahh sgtt)

Salunyer aku lari umah tak lamer, 2 jam err n pling lamer 24 jam tp kn pada aku, lari umah tuu merupakan aktiviti yg sihat  n menarik jgk sbp dapat kuarkan peluh dsamping dapat menikmati pemandangan2 duniawi(lab da siap ker?? Xder koje len??)hek3..

3 SEBAB UTAMA NAPE HAKU SUKE LARI UMAH :
  • Sebap aku tension(byk lab + assignment + test + byk maen)
    • Sebap kt rumah byk nyamuk(nyamuk cap ayam)
      • Sebap saje nk men kejar2 ngn dak2 umah(cra utk mengeratkan hubungan silatulrahim)
        3 FAKTA TENTANG ORANG YANG SUKE LARI UMAH :
        • Mengusahkan orang len.
          • Buat sesuatu takk pkir panjang.
            • Meningkatkan lg peratus jenayah rogol dlm malaysia.
              kan dah kate....

               P/S : KAT UMAH SEWA JER WAT CAMNI..KAT UMAH SENDIRI, BAEK..

              3 ulasan:

              Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
               
              Created by Juja