Assalamualaikum

Sabtu, 4 Disember 2010

[.:bLUebLUR:.]


Hye!!name aku eja..Blueblur?? Blueblur tu xde maksud pape pown, cme dlu mse mule2 msok poli geng2 aku ni dok gelar aku Blueblur, sbpnyer aku ni blur n ske kaler biru..Tapi dyeowg ni pgil aku name singkatan jer bb(Blueblur).

Aku ni senanyer byk cter nak kongsi psal diri aku n pngalaman hidop aku..Aku mg ske gler kaler biru, mg dr zmn sekolah ag aku ni gler biru..Cmpikan dak2 kelas aku dlu pgil aku minah biru, ye a mner takknyer..dlu kt sekolah aku pengawas, pkai bju kaler biru, beg sekolah kaler biru, nk d'ikotkan sume brg harta benda aku kaler biru..

Owg yg knal aku jep taw ak sape tapi law owg yang xknal aku msti byk tanggapan dyeowg kt aku..Pndgan owg pd luaran mg mcm tuu sbp dyeowg xknal aku..Tp aku xksah..K lah bia aku cter serba sdikit psal aku..
Aku ni anak bongsu dripada 4 adk bradk sbp tu aku ni jnis yg manje n kuat nanges, law korang nk taw dlm jiwa aku ni byk taman rama2(indah lah konon e) tp law time aku mrah, taman rama2 aku bertukar jdk taman buaya..Buruk gler muka aku time mrah,seyes..

Aku ni ade cita-cita n impian yang perlu aku gapai..law korang nk taw aku ni bercita-cita nk jdk the best reporter n owg pertama yang aku teringin sgt nk temuramah ialah Karam Sigh Walia..Cter klakanyer yg aku ley tersesat dlm jurusan Teknologi Maklumat (Pengaturcaraan) nih sbp aku ingat pengaturcaraan tu cam koje wartawan, tu yg aku men taram jep pilih jurusan ni sbgai pilihan utama aku b4 msok poli..Dah tuu, amik..Dpt lak blaja psal komputer nih,mg hampeh laa aku xtaw pape, nk pegang komputer pown aku takot mse mle2 dlu(takot meletop) tapi law d'pk2 blek ade hikmahnye gak aku dpt jurusan nih coz aku ni pown benggap IT..

Byk pengalaman aku wlaw bwu 2 tahun menapak d'politeknik Seberang Prai ni..n byk dah owg aku jumpa, mcm2..Kwn2..Mcm2 yg mcm2, mg mcm keling..Kadang2, kiter xley percaya sgt dgn kwn..Mg la kwn adalah segalanya, kwn jugak lah yg akan angkat mayat kter ble mati nanti tp kwn tu pd aku adalah selumbar..Yg bley tikam kter pd ble2 mse jer..Kwn yg btol2 ley pham kter, ley tlg kter time susah sng mg susah nk crik..

Tp wat mse ni aku lbey percaya pd cinta..Cinta aku, yg pasti aku xdpt penggantinya..Walaw seringkali sakit n berdarah hati ini d'lukai, aku tetap percaya, yang cinta aku sentiasa bersama aku..Cinta tak pernah tipu kalau kter sentiasa setia pd cinta kter sbp pd aku cinta adalah Temanku, Kekasihku, Syurgaku..

1 ulasan:

  1. kte serupe..
    tp skrg da tmbh byk kale..
    pink ad,purple ad...jingga ad

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Created by Juja