Assalamualaikum

Ahad, 5 Disember 2010

[ Didi ]

Mesti korang tertnye2 spe mahluk mate bulat n byk bebulu nih..

Taraa..

Dak ni nmenyer didi, aku pgil didot jer..

Ni lah permata hati aku, cmey an??Dak ni a yg aku salu gadoh time nk tdo, dak yg salu jep mnyakitkan ati aku, ni laa dye..

Da la byk bulu, mate bulat, kpale besa, tinge besa pas2 comot pulak tuu..Sape lah yg nk cayunk dye..keh3..


Mane aku kutip dak nih?? Ada lah mse tu aku jumpe kt jusco tingkat 2, ape tah tajok kdai tu..Ntah xingat lak tmpt dye d'ternak.. Huhuhu3, jgn mrh didot cayunk nnti kne jual..keh3..

Perangai dak nih mg sejibik cam tuan dye, kuat majok gler(konon2 jea)..

Tp didi ni salu kene buli ngan dak umah aku tu, spe ag law x aunty Silah ngan Ifah laa..Salunyer didi ni kne baling ngan aunty2 dye tp skg da x coz aku da ada bodyguard tok jge didi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Created by Juja