Assalamualaikum

Sabtu, 4 Disember 2010

[ TEMANKU, KEKASIHKU, SYURGAKU ]

Ni lah yg aku maksudkan pasal cinta aku..

Owg yg aku anggp sbgai teman utk aku berbicara, teman utk aku mngadu, teman utk aku meluahkan perasaan, teman utk aku bergurau senda dan teman utk aku bergadoh..
Dye sntiasa ada pd saat suka dan duka aku, saat kesepian aku..

Dye jgk owg yg aku anggp sbgai kekasih utk aku bermanja, kekasih utk aku merindui, kekasih utk aku menyayangi dan kekasih utk aku menghargai..
Dye sntiasa ada pd saat aku d'lukai, wlawpown dye yg myakiti..


Dalam mse yg sama jgk, aku nk bersama2 dye ke syurga walawpown aku taw yg aku tak layak ke syurgaNya..
Aku nk cinta aku cmpi ke syurga, sntiasa bersama, kekal selamanya..

Aku rase dlm hdop aku, aku xperlu ramai kerana semakin ramai yg aku ada, semakin byk jgk selumbar yg menikam diri..

Cukup sekadar satu tp satu tu lah sbgai Temanku, Kekasihku, Syurgaku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Created by Juja