Assalamualaikum

Khamis, 11 Ogos 2011


Lalalala..btol laa, mg tension sgt(sangat2 tension)..wat java pown xder cmpi tension cmni.. Aduhh, tetbe ase nyesal handle bnda neyhh..nk2, berkomunicate dgn owg2 yg tapaham base.. Sgt tapaham nape dyeowg neyh sgt takk sabar nk tggu baju claz, nk cepat je.. Aku pown nk cepat jgk,aku pown byr jgk, neyh bkn sala aku.. Hakuu yg manage tok kowank, thanx xder tp maki yg aku dpt sbp lambat dpt bju.. Nak explain pown susah, ingat senang ker nk mengadapp supplier tuu??

 Saba Sabariah, saba..
Tolong laa bg kerjasama kalu leyh, hakuu pown xsngke bnda neyh leyh jdk cmni, kter pown bwu start tempah bju akhir sem 5 kn.. Dgn masalah dak2 claz kter ade yg byr lewat, of coz laa bju pown akn dpt lewat.. Aku usaha tok dptkan b4 rayer neyh tp tolong ar jgn desakk2 cm gini,saket pale otax aku cmni..

Dgn dak2(tapaham base ni)cmpi nk cancel bju bgaii..ingat bju claz neyh wat kt kedai pasa borong bundle hape,nkk cancel2 bgaii.. Takk pkir ker ble dyeowg wat cmni akn menyusahkan hakuu n membengangkan lg supplier tuh nk reject bju.. Cakap tuh pkir dlu boley takk??(bangang + bengang lak haku knn..)Pastu nkk resit2 deposit bgai, hape??muke aku mcm penipu ker nk makan duet org?? Pehh, mg mncabar keimanan aku kn d bulan ramadhan neyh..1St time ase menyampah yg teramat sgt ngn dyeowg neyh,agk2 lah beb nk menyusahkan hakuu pown..


Jaa, tak mo mara2 sayang..

takk mo,tak mo k..

Aku pown byr RM68 sme cam kowank,aku pown nk cepatt..Budakk2 len pown kalu ley nkk cepatt tp tapayah lahh cmpi nk cancel2 bgaii,last minute kowt..aku nk urus susa lahh,law supplier uh jiran aku xper..neyh supplier uh jauh nun d KL sne(krdt haku salu abesh call supplier uh ade kowank ksah?? tahu nkk cpat jerr)Kter law boley sabar, saba lahh..Aku pown tgah cube kawal perasaan marah neyh, aku diam takk semestinyer aku wat bodo jep pasal bju claz kter tp senanyer aku try tok solve bnda neyh dlm senyapp..

 Dah2, diam k..

CONCLUSION : Kesabaran amat diperlukan disini..

2 ulasan:

  1. Haha bende ni salu belaku kot.
    xpe sabo. last2 bole settle punyerrrrrrrrrr.
    hihi =))

    BalasPadam
  2. Tahu takk mengape..Susa ckp ngn owg yg tapaham base neyh,kn,knn..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Created by Juja