Assalamualaikum

Isnin, 15 Ogos 2011

[ Kad Kreatif ]

Salamualaikom..

Cehh2..Takde lahh, entry neyh saje nk promote kalu2 ader yg nk tempah kad utk pape function pown(hasil air tgan hakuu)..Saje jer coz bwu2 neyh, hakuu ader wat kad berbuka pose tok kwn2 claz aku..B4 neyh pown hakuu mg suke wat bnda2 mengarut cmni..

Bese2 jepp tp haku ske wat..

Muka depan


Isi kandungan (Saje wat simple2)..

Belakang (nama penerima )

Huhu3..Senanyer ader 3 kad lg tp lbey kurang same jepp  designnyer hakuu wat coz tuu sume tok dak2 claz..Takot nt ader yg tarik2 rambut kang coz takk saksama..Mg 20HB nt uma sewa aku ader wat majlis berbuka pose, sajer nk beramal d bulan ramadhan tp untuk kter2 aje(ladies only)..Rasenyer majlis takk gempax maner, kadnyer yg lebey2 kn..Takk pela, utk Geng Bas Sekolah(budak claz) jepp..

Oke lahh, berbalek pd kad kreatif haku..neyh ader lg contoh2 design kad yg aku hsilkan..Tak dela cun maner tp hakuu ske wat bnda2 merepekk neyh..Sajer mengisi masa lapang(Amboi, projek da settle ker??)
 






P/S : Utk tempahan 1st, hakuu kasi free jepp (Haku mg ske buat bnda neyhh)..Sebarang tempahan kad kawen akan diabaikan, Terima Kasih..

8 ulasan:

  1. perghhh kreatif.
    nak mintak skeping please.
    haha smart2..
    tebaik dowhh. huhu o_o

    BalasPadam
  2. ko ingat last paper spm ko bg aku kad tu ngan pensel
    aku simpan lg benda tu.

    BalasPadam
  3. A.D.E.L.L : boley..sekeping jep ker??

    BalasPadam
  4. ye aku simpan ag. kenagan tu.
    tak caye sudah.

    BalasPadam
  5. Jah : kalu btol, ltax pic uh kt blog ko..

    BalasPadam
  6. ok tp nak kena balik gp la.
    nanti aku letak k

    BalasPadam
  7. wei aku dah post kt blog aku ko tgk nnti

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Created by Juja