Assalamualaikum

Isnin, 22 Ogos 2011

[ DO,RE,MI ]

Alaa..bz laa cmpi lupe nk cter pasal baby baru..Even tgah sdey now tp ttp nk share pasal baby yg bawu dilahirkan daripada baka Mr.Bubu pd 18/08/2011 comey sgt2 taw..Ade 3 ekor sumenyer, aku namekan mereka DO,RE,MI..Hakuu sonok sgt2,asik2 dok maen jep dgn mereka..



















Comey kan..geramm sgt2,tp kan mereka sume daa selamat meninggal pg tadi..Aku adalah orang yg paling sedey dlm malaysia hari neyhh..Senanyer DO ngan RE da meninggal smalam, MI dapat dselamatkan tp tu punn nyawa2 ikan daa..Mereka mg sgt lemah,aku cmpi naek pusing pkir cmner lg cara tok jge mereka tuu..Jage baek mcmner pun mereka akhirnyer pegi jgk tggalkan hakuu..

Td tuu, aku sendri mnyaksikan saat2 kematian(nazak)MI..Sedey sgt2, sedey smalam pun tak habis lg ditambah pulakk dgn sekali lagi kematian..B4 aku nk tdo smalam,aku sempat dok maen2 ngn MI lg..Aku kua beli susu lg tok dye,aku usaha supaya MI terus hdup tp..hurm....Tolonglahh jgn mati(jerit hati) tapi kematian tuu tetap sesuatu yg pasti..



Hurm : Redha jela,maybe umo dyeowg takk panjang..Walaucannerpown aku hepi sbp dpat jage dyeowg even seketika waktu je..

6 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Created by Juja