Assalamualaikum

Khamis, 7 April 2011

[ Ai Lab-Lab ]



Mg mangkak de movie..Senget aku ari neyh kejap dsbpkan lab2 yg never die neyh..Aku pelik lah, bile agknye poli nk mansuhkan segala jadah lab2 lahabaw neyh..
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Letih laa aku, skali 1 subjek cmpi 10 lab..Abez tuu, law ad 5 subjek..mg a cmpi 50 lab kann,dgn menatang assignment ag,mini or big projek ag,kuiz pejadah,test cmpi nk amali teori,final ag..adooi laa..Ptot laa rmai GAGAL BERHENTI dsbpkan menatang2 td tu sume tp yg aku xpuaz ati tu lab jea..

Ai lab2..Tp salu aku xpnah tension cmpi thp gaban cm neyh, entah nape kan..mayb sbp kurgnye keje sme dr ahli kump..2-3 owg jep yg berhmpaz pulaz yg len sume cm HAREMM..Wat tak taw, ak mg panaz ahh!!

<'?'>

Now da setel sume sat g aku nk release jap p karokk hahaha3..Lagooo..crikkan aku nada untuk aku berirama dgn setenang-tenangnyaaaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Created by Juja