Assalamualaikum

Sabtu, 9 April 2011

[ Lepat Hakuu ]

Bunyik e cam sedapp kan, kan?? Lamer ciot xmkang lepat..Ble gak e leyh dpt ann..

Tah ler taun ble..tp wokk, neyh mg barang idaman aku..Seyes,law aku dpt barang neyh..mg aku xkua kete beb..3hri 3mlm aku dok dlm tu..

Tp sebenoo-benonyer..haku neyh xmnat kete..sbp tu aku pilih kete lepat neyh,sbp aku mg taw aku xkn dpt punye kete neyh..

Aku lbey slesa gne moto jep wat mse tgah remaje neyh(remaje ker??)..Sng cilokk wlawpown aku adalah slh seowg penunggang yang berhemah d atas jalanraya,hek3..

Alah..lepat neyh mg laa nmpk xsesuai dgn hakuu..sesuai tok family2 jep tp aku ske laa keta besa2..nnti raye kn sng nk bwk family g raye laju2..

Niat dhati mg nk hdiahkan abah aku one day..tp ble aku pk2 blek, cm xsesuai pulak dgn abah hakuu..yea,bkn ape..nnti ble dye pkai lepat tuu,amai lak pompuan jahalang nk ngorat abah haku tu..daa laa my dad hencem, kete pown terang-terangan kelihatan hencem gakk..Mg takk leyh jdkk..

Ape??Hah??nape barang idaman aku kaler puteh xkaler biru??owh..sbp e keluaran lepat neyh limited edition..xad na kaler biru..Mlampaw a tuu,sume nk kaler biru(celcom ap??)..



2 ulasan:

  1. Xpayah le..
    kalu manjang dok tunjuk sane sini..
    duet pon x lokat dooo... hahaha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Created by Juja