Assalamualaikum

Selasa, 12 April 2011

[ Sentap ]

Smlm tah tbe2 jep ati neyh tersentapp hebat..Hmm, saket atii wokk..glerr saket ati,cmner aku nk cover dpn sume owg tentang kesentapan aku smlm..cmner??

Hmmm..Asal dyeowg xcaye kat aku hah??aku neyh nmpk cam xpandai sgtt ker??Hakuu neyh nmpk cm zero sgt ker?? Iskh..wat pertama kalinya aku emoc sgt cmpi airmate aku gugur jgk smlm..

Aku ase aku da byk wat customer punye tp npe dyeowg still xykin aku leyh wat bnda uhh..??Iskh..aku xnk mcmni..tp mcm mne aku nk wat utk smbunyikan ase saket ati hakuu neyh?? Aku taw wat bnda tuu, n aku bley jer watkan bnda tuu tp..iskhhhh..asal cmni hah..??Bnda2 cmni laa yg salu wat aku xada mud..
Xper..fine..kowank xcye kat aku kan..kowank xykin aku leyh wat kan..fine..One day aku akan tnjuk kt kowank kebolehan aku yg akan watkan kowank tersentap pulak!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Created by Juja