Assalamualaikum

Ahad, 10 April 2011

[ Sejenak ]

Ntah apa yg aku crik dlm hdup neyh..Segalenye kdg kala xmncukupi,biase a name pown manusia..xpnah puas dgn apa yg kita da sdia ada..

Tp aku cume nk mncri kesempurnaan dlm hdup..keindahan yg sebenar..Dye?? mg sudah ckup membahagiakan..sbp tuu aku saayanngg sgt kt dye,sumenyer yg mmbahagiakan aku dtgnye dr dye..
Cme aku xpazti bnarkah cinta ini akn salu aku miliki atau one day,sayang yg aku bina ini akn berlalu pergi meniti hari..Senanye hari2 yg aku jalani neyh, xpnah skali pown aku pk utk hari esok..yg sntiasa aku belom paztii..

Aku takot ker utk pk hari mndtg?? ntah kowt..Aku taw one day aku akn saket tp perlukah aku pk bnda tuu?? Drpd aku serabotkan pale otax aku bek la aku xperlu pkkan lg sume tuu..
Xad prasaan ker aku neyh?? ntah laa..hdup2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Created by Juja